donderdag 6 november 2014

Loslaten....

Het is weer even geleden dat ik een blog heb geplaatst, normaal plaats ik ieder week wel wat, maar ik heb het druk gehad. Druk met de kindjes, druk met het werk en bovendien had ik ook maar weinig energie en was ik niet fit.
Inmiddels heb ik die - 1 kg ook ruimschoots gehaald ik ben van 86,9 naar 85,2 gegaan dus dat betekend - 1,7 kg in 2 weken dat geeft wel weer even een boost!! Het totaal zit nu op - 3,1, oké ik had op meer gehoopt maar mijn lichaam had waarschijnlijk een wen fase nodig? 

Ik heb de afgelopen 2 weken het een beetje losgelaten niet dat ik maar alles at wat los en vast zat maar ik heb wel 1 keer een chocolade reep gegeten en heb ook twee keer een etentje gehad. Ook qua sporten heb ik het iets meer los gelaten: als ik een keer moe was en gewoon bijna niet van de bank af kon dan gaf ik gewoon eens een keer toe en nam rust. Misschien heeft me dat wel goed gedaan? 
Natuurlijk ben ik ook het advies van de diëtiste gaan opvolgen door iets meer te gaan eten (1600 kcal in plaats van 1500 kcal) ik moet eerlijk zeggen dat ik dat soms wel heel zwaar vind en het niet altijd weg krijg maar ik doe wel mijn best ervoor. 

We hebben ook al een sessie gehad met de psycholoog waar we binnenkort een opdracht voor ontvangen. Hier kwam voor mij de herinnering weer boven van de tijd dat ik weleens modellenwerk deed. Ik heb mijn portfolio weer opgezocht en heb besloten dat ik nu zeker weer 1 nieuw doel erbij heb! Ik wil in 2015 weer eens 1 of enkele fotoshoots doen net zoals vroeger. 
Om even een impressie te geven (foto van een foto)




Voor aankomende week hebben we als doel om op 84 kg te komen ik ga er ontzettend mijn best voor doen! Ik ben in ieder geval nog steeds erg gemotiveerd :) En Loslaten is denk ik het toverwoord wat voor mij werkt: als ik er teveel mee bezig ben werkt het niet voor me. Maar ik besef me ook dat er dan een gevaar is door het iets teveel los te laten dus ik ga ervoor zorgen dat het prima in balans komt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten