donderdag 16 oktober 2014

Vallen en opstaan...

Mensen zeggen tegen mij weleens: Kelly het gaat je wel heel makkelijk af dat afvallen. Nou ik zal eerlijk zijn: Nee hoor helemaal niet! Ik moet er veel voor doen en ook bij mij gaat het met vallen en opstaan.. 
Afgelopen week was een drukke week voor mij met toch wel stress. Ik heb wel goed gegeten en veel gesport maar toch wist ik al dat de weegschaal niet zo positief zou zijn. Tja dat is een van mijn zwakke punten: ik blijf me toch bijna dagelijks wegen daardoor weet ik dus ook wel al van te voren of ik aangekomen ben of niet.. Vanavond was het dus weer wegen het resultaat: + 800 gram. Niet leuk om te zien maar schijnbaar kan stress ervoor zorgen dat je toch aankomt ondanks dat je goed eet, drinkt en sport? Ik heb zelfs een aantal verleidingen kunnen weerstaan: mijn man die s'avonds nog snacks aan het bakken was, ik zei keurig nee, de kindjes die pizza aten: ik at een salade, en een chocolade reep die ik eigenlijk in mijn hand had om mee te nemen maar die ik netjes terug heb gelegd. Dus alles bij elkaar toch iets om trots op te zijn, maar ja liever heb je toch dat de weegschaal ook naar beneden gaat. Het mooie van het programma is dat de mede resetters maar ook de coaches je erdoorheen slepen en je echt de moed geven om door te gaan. 
Natuurlijk doet het iets met me en voel ik me er niet gelukkig bij maar voorheen zou ik echt in een flinke dip zitten nu is het echt van: "Oké Kelly je bent aangekomen, kan gebeuren, nu de schouders eronder en doorgaan" Ik ga ook absoluut niet opgeven en dan ga ik zoeken naar leuke teksten dit zijn wat teksten die me inspireren, misschien kan ik ook wel iemand hiermee inspireren? 





Aankomende week heb ik heerlijk vakantie en dan ga ik er weer volop tegenaan. Ik ga genieten van mijn vrije dagen, relaxen maar natuurlijk ook sporten en goed op mijn eten letten. Hopelijk is het volgende week weer - 1 kg ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten