donderdag 2 oktober 2014

Week 1

Week 1 zit er officieel op!

Vorige week zijn we s'avonds opnieuw gewogen en het is de bedoeling dat we iedere donderdagavond gaan wegen op hetzelfde moment. Helaas was vorige week de weegschaal wat zwaarder dan het begin gewicht namelijk 88,3 maar ja de eerste keer had ik in de middag gewogen en de eerste weging was in de ochtend dus mogelijk vandaar het verschil?
Maar gister moest er weer gewogen worden en wat ben ik blij: - 1,1 kg ! Al het werk niet voor niks geweest, en dat terwijl ik ook 1 x gesmokkeld heb met s'avonds chinees en 1 x een stuk pizza. Waarschijnlijk was ik als ik dat niet had gedaan wel meer afgevallen maar ja je moet ook af en toe genieten toch? Al heb ik wel opgelet door bijvoorbeeld niet al te vette dingen te pakken van de chinees.


De week heb ik ervaren als zeer leuk en een echte eyeopener om daadwerkelijk iets te doen met mijn leven. We hebben heerlijk 2 x gesport met de groep en daarnaast ben ik zelf ook nog 2 x geweest. 1x fitness met een mede resetter en 1 x bodyattack, wat ik voorheen altijd deed maar al een tijdje niet meer heb gedaan. Oh wat was dat heerlijk om dat weer eens te doen! 
Ik probeer nu iedere dag wel wat aan beweging te doen want ik merk dat ik daar veel energie van krijg. Ook ben ik me veel bewuster van dingen die ik eet, ik probeer zo weinig mogelijk vet te eten en ook de suikers zoveel mogelijk te vermijden. Daarnaast heb ik mijn groenten en fruit niveau meer omhoog gegooid want dat was eigenlijk te weinig.
Het advies van de diëtiste was dat ik zo rond de 1500 kcal moest gaan zitten omdat ik te weinig at. Ik zat vaak namelijk maar rond de 1200 calorieën en dan valt het niet mee om af te vallen want mijn lichaam ging gewoon in een soort spaarstand. Deze week netjes gehouden aan de 1500 calorieën en met resultaat!! 
Ik ga vol goede moed door, op naar de 2de week! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten